Sunday, November 29, 2009

LOT goni konkurencję

Na ostatnim spotkaniu prasowym, podczas którego LOT przedstawiał swoją ofertę na zimę ogłoszono z niemałą dumą wprowadzenie kiosków do samodzielnej odprawy.

Pytam się, co to za nowość, skoro wszędzie jest to już właściwie standard. Pani dyrektor marketingu przyznała, że rzeczywiście nie odkrywają tu Ameryki, ale będą wyciągnąć wnioski z takich rozwiązań zastosowanych prze innych przewoźników. Wprowadzono np. możliwość odprawy za pomocą kodu przesłanego MMS-em.

W Lufthansie denerwują mnie w tych kioskach takie drobnostki, jak np. niemiecki ukląd klawiatury. Co przy imieniu i nazwisku z kilkoma "y" i "z", może przyzwyczajonego do układu querty doprowadzić do szału, zwłaszcza przy lekkiej ekscytacji lotem.

To pierdółka, ale o wyciąganie wniosków z takich rozwiązań prosiłbym LOT. Kioski będą w Warszawie i w portach regionalnych, a wiosną także na największych lotniskach zagranicznych , gdzie LOT ma największy ruch.

No comments: