Tuesday, January 11, 2011

Bilety kupione

Klamka zapadła. Bilet kupiony. Wybór padł na LOT w całości. Choć chciałem wybrać lot powrotny Lufthansą, by porównać jakość usługi w dwóch liniach na tej samej trasie, przekonał mnie fakt, że lot powrotny LOTu jest prawie 3 godziny poźniej. A co za tym idzie - więcej czasu na miasto. Cena też była ciut niższa. 925 zł. Miejsca też już w kabinie wybrane. A za miesiąc wybiorę jeden z upatrzonych hoteli. Teraz mam nadzieję, że nie będzie takich numerów ze strony LOT-u jak w przypadku Bratysławy. Wcześniej odwiedzę biuro Narodowe Urzędu Turystyki Włoskiej na Krakowskim Przedmieściu :)

Mam już też informację na temat kosztu dostania się do miasta z lotniska, rozkładu pociągów i autobusów. Pozostaje wierzyć, że Włosi nie świętują 1 maja absolutnie, czyli z zamknięciem wszystkiego co możliwe.

Źle oceniłem Włochów. Po prostu strona Trenitalia nie działała chwilowo. Ale strona serwisu autobusowego prostsza już być nie mogła...

No comments: