Monday, May 21, 2007
Nowa kampania Delty
Linie lotnicze Delta podniosły się z bankructwa i wchodzą do gry.
Mają nowe logo - stary znak z elementem trójkąta został kolorystycznie ujednolicony do czerwieni - a nowe plakaty i billboardy wiszą już w Nowym Jorku, m.in. w wagonach metra. Tym samym zakończyła się kampania pod hasłem "Cheat on New York", w której reklamowano loty Delty do wielu ciekawych miejsc na świecie, a rozpoczęła się kampania "Change", która kładzie nacisk na jakość obsługi pasażera i rozrywkę dostępną w czasie lotu, m.in. filmy HBO.
Na zdjęciu: pasażerowie wsiadają do samolotu Delty w nowych barwach na lotnisku w Salt Lake City
Delta airlines launch new campaign It got out from Chapter 11 and is back in action. It has a new logo - the rtiangle is completely red. The new campaign succeeds "Cheat on New York", where Delta was advertising its international destinations. The new "Change" slogans concetrate on the quality and in-flight entertainment, like HBO. The picture shows passengers boarding Delta plane in Salt Lake City.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment